17.01.2022

Kuulostaapa hyvältä: Mall Voicen ja John Nurmisen Säätiön yhteistyö jatkuu

Kauppakeskusäänimainonnan ja äänimaailmojen tuottaja Mall Voice jatkaa vuonna 2022 yhteistyötä John Nurmisen Säätiön tukijajoukoissa lahjoittamalla säätiölle ääniosaamista ja mainostilaa kauppakeskuksissa ympäri Suomen.

John Nurmisen Säätiön tavoitteena on pelastaa Itämeri ja sen perintö tuleville sukupolville. Itämeren monimuotoisuus on uhattuna, ja ilmastonmuutos kiihdyttää sen suurinta ongelmaa, rehevöitymistä. Tuloksilla mitattuna säätiö on yksi Itämeren alueen vaikuttavimmista suojelutoimijoista.

Vaikuttavaa viestintää

”Jatkamme hienosti sujunutta yhteistyötä John Nurmisen Säätiön kanssa Itämeren ja sen kulttuuriperinnön pelastamiseksi. Haluamme osaltamme olla mukana tukemassa hyvää ja tehdä konkreettisia tekoja yhteisen ympäristömme hyväksiMall Voicen kauppakeskusäänimainonta on kaikille sopiva, kestävä ja turvallinen mediavaihtoehto, joten se sopii hienosti erilaisten toimijoiden sekä paikalliseen että valtakunnalliseen markkinointiin ja vaikuttamiseen”, Mall Voicen toimitusjohtaja Olli Gestranius kertoo.

Ääni Itämeren hyväksi

Mall Voicen 100 % kotimainen äänimainonta on aktivoinut suomalaisia kuluttajia jo yli 25 vuoden ajan, toimii nyt lähes kaikissa Suomen kauppakeskuksissa ja tavoittaa 1,5 miljoonaa eri kuulijaa viikoittain.

”Arjen kiireenkin keskellä Mall Voice saattaa satoja tuhansia ihmisiä merensuojelun äärelle. Ääni on vahva viestin viejä. Olemme John Nurmisen Säätiössä kiitollisia Mall Voicelle yhteistyöstä ja asiantuntemuksesta”, John Nurmisen Säätiön toimitusjohtaja Annamari Arrakoski-Engardt kuvailee.

Kuva: Jukka Nurminen

Aiheeseen liittyvää

Olet nyt varjossa ""Staging"". Poistu