Markkinointi- ja tuotemyyntiyhteistyö
Onko tuotteesi tai palvelusi ekologinen ja kestävä? Haluatko yhdistää tuotteeseesi tai palvelusi myyntiin Itämeren ja sen perinnön pelastamiseen? John Nurmisen Säätiön markkinointi- ja tuotemyyntiyhteistyössä on mahdollista saada käyttöösi säätiön bränditunnisteet.
Markkinointi- ja tuotemyyntiyhteistyö on luonteva tapa yhdistää ekologisten ja kestävien tuotteiden tai palveluiden myynti tulokselliseen ja kohdennettuun meriympäristö- ja merikulttuurityöhön. Säätiön toiminnan tukemiseen liitetty tuote tai palvelu ovat myös mainio tapa nostaa esille palvelusi tai tuotteesi vastuullisuutta.
Sovittujen lahjoitustuotteiden tai -palveluiden myynnistä ohjataan lahjoitusosuus säätiön toiminnan tukemiseksi. Yhteistyö voi sisältää myös muita osallistumistapoja. Markkinointi- ja tuotemyyntiyhteistyön voit liittää osaksi säätiön toiminnan tukemista Avain- tai Pääkumppanina.
John Nurmisen Säätiön markkinointi- ja tuotemyyntiyhteistyössä käytössäsi on laadukas materiaali- ja kuvapankki sekä säätiön bränditunnisteet. Yhteistyö voi sisältää muuta erikseen sovittavia elementtejä. Saat myös säännöllisesti tietoa, mitä tuellasi saadaan aikaan Itämeren ja sen perinnön pelastamiseksi. Tästä voit viestiä eteenpäin asiakkaillesi tai sidosryhmillesi.
Markkinointi- ja tuotemyyntiyhteistyöstä sovitaan aina tapauskohtaisesti. Markkinointi- ja tuotemyyntiyhteistöiden tulee olla linjassa säätiön Yritysyhteistyön periaatteiden kanssa. Säätiön bränditunnisteet ovat rekisteröityjä tuotemerkkejä (ml. nimi, logo) ja niitä saa hyödyntää tuotemyyntiyhteistyössä vain erikseen sopien.
Lue lisää kumppaneidemme hyviä kokemuksista markkinointi- ja tuotemyyntiyhteistyöstä
Ota yhteyttä ja keskustellaan lisää!